يکشنبه 9 ارديبهشت 1403 شمسی /4/28/2024 4:09:08 PM
  • گروه مطلب:| خبر| صنعت| فارسی|
  • کد مطلب:63421
  • زمان انتشار:يکشنبه 27 فروردين 1402-16:2
  • کاربر:

وزیر صمت در مورد اینکه آیا برخی گمانه زنی ها در مورد تغییر وی صحت دارد یا خیر، گفته است: «قرار بود شوخی نکنید!»
وزیر صمت در واکنش به خبر برکناری: "شوخی نکنید"

به گزارش اقتصادنامه به نقل از تسنیم، براساس دستور کار جلسات اعضای کمیسیون صنایع و معادن امروز ۲۷ فروردین ماه درخواست تعدادی از نمایندگان مبنی بر استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در این کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به اینکه تعداد امضاکنندگان استیضاح بیش از ۱۰ نماینده بود، گزارش استیضاح به صحن علنی ارسال خواهد شد.

البته پیش از این استیضاح سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره وضعیت صنعت خودرو در جلسه علنی سه‌شنبه ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۱ مطرح شده بود که استیضاح به رأی نمایندگان گذاشته شد و با ۸۴ رأی موافق و ۱۸۲ رأی مخالف و ۶ رأی ممتنع و ۲ باطله از مجموع ۲۷۴ نماینده با استیضاح وزیر «صمت» مخالفت شد و فاطمی امین وزیر ماند.
بر اساس این گزارش، وزیر صمت سال گذشته ۲ کارت زرد هم از مجلس گرفته که نمایندگان از توضیحات سید رضا فاطمی‌امین وزیر صنعت، معدن و تجارت پیرامون دلیل ضعف عملکرد وزارت صمت در کنترل قیمت کالاها و عدم توانایی در پشتیبانی از صاحبان صنایع و بهره‌برداران معدن، قانع نشدند و به وی کارت زرد دادند.

امسال نیز در راستای تقویت کارآمدی بدنه دولت سیزدهم ،سخنگوی دولت اعلام کرده که با توجه به اینکه مدیران مستمر مورد ارزیابی قرار می‌گیرند تغییراتی در بدنه دولت اعمال خواهد شد.

بر همین اساس نیز هفته پیش شاهد سه تغییر در مدیران ارشد اجرایی کشور بودیم که شامل جابجایی در ریاست سازمان برنامه و بودجه، وزارت جهاد کشاورزی و مدیریت صندوق نوآوری و شکوفایی بود. پیش از این هم شاهد تغییر رئیس کل بانک مرکزی و وزیر آموزش و پرورش بودیم. در این بین با در نظر گرفتن تصویب طرح استیضاح سید رضا فاطمی امین در کمیسیون صنایع بحث تغییر وزیر صمت مطرح شده است.

در همین ارتباط وزیر صمت امروز در جمع خبرنگاران در مورد اینکه آیا برخی گمانه زنی ها در مورد تغییر وی صحت دارد یا خیر، گفته است: «قرار بود شوخی نکنید!»



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین